"Якщо ваш план — на рік, садіть рис. Якщо ваш план — на десятиліття, садіть дерева. Якщо ваш план — на все життя, вчіть дітей..." Конфуцій.

Науково-методична діяльність

Методичні рекомендації:

Комунікаційні здібності вихованців студії «Юн-прес» як індикатор медіаграмотності

     Для визначення рівня медіаграмотності людини враховують індивідуальні компетентності, які призводять до спроможності освоювати інформаційний простір, аналізувати, відокремлювати головне від другорядного, спілкуватися, вирішувати проблеми, діяти. Це широкий набір навичок, які поділяються на три критерії: 1) технічний компонент -  прояв здібностей індивідуума як користувача різних медіа (преса, телебачення, радіо, Інтернет); 
2) когнітивний компонент  – критичне оцінювання змісту медіа; 
3) комунікативний компонент – спілкування з медіа за допомогою створення власного контенту, вибудовування соціальних стосунків, активна участь у громадській сфері.
     Напрямом розвитку індивідуальної компетентності може бути оперативний компонент медіаграмотності, котрий характеризується здатністю приймати знання та практичним використовуванням їх. Але значну роль відіграє мотиваційний компонент, під впливом якого формуються навички: користувацька зацікавленість, комунікація, соціальні відносини, участь у публічній сфері, творче самовираження тощо. 
    Саме профорієнтаційна спрямованість роботи студії «Юн-прес» стає основним мотиваційним компонентом для індивідуального розвитку кожного вихованця як медіаграмотної особистості.
   

     Сучасна журналістика, як професія, приваблює молодь завдяки широкому спектру можливостей для самовираження. Насамперед від навчання в студії «Юн-прес» підлітки очікують отримати знання про професію та придбати досвід роботи задля подальшого професійного зростання. Цей мотиваційний фактор допомагає не тільки засвоєнню теоретичного матеріалу, технічних знань, розвитку когнітивних здібностей, активізації пізнавальних процесів та критичного мислення, а ще продукуванню медіа текстів, створенню нового медіаконтенту та застосовуванню медіа продукції. 
   Цей творчий компонент стосується індивідуальної та колективної участі кожного, здатність учасника освітнього процесу використовувати і вигадувати нові медіамеседжі, можливість узагальнювати й розвивати нові медіа.  
    У методичній роботі запропоновано модель розвитку медіаграмотності в системі позашкільної освіти під час проведення занять курсу «основ журналістики». Визначено вирішальну роль медіатворчості як складової індивідуальної медіаграмотності. Ключові слова: комунікативний компонент,  медіаграмотність, система позашкільної освіти.

Продовження...

Роботи Малої Академії Наук (МАН):





                                                                              Марія ВОЛОШИНА

ТЕМА: Від задумів до реалізації: досвід створення молодіжної телепередачі «Задаваки» студією «Юн-прес» ЦДЮТ м. Бердянська
Відділення: філософія та суспільствознавство.
Секція: журналістика, (ІІ місце на обласному рівні 2016 р.)   

                                                 

                                                                                                        Анфіса Кайда
ТЕМА: «VОХ РОР» ЯК ДЗЕРКАЛО ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ (НА ПРИКЛАДІ ЗМІ М.БЕРДЯНСЬКА)
Відділення: філософія та суспільствознавство.
Секція: журналістика, ( І місце на обласному рівні 2017 р., учасниця республіканського рівня)



                                                      Дмитро ПОЛУБОК
ТЕМА: ЕКСПЕРИМЕНТ ЯК ЖУРНАЛІСТСЬКИЙ МЕТОД ЗБОРУ ІНФОРМАЦІЇ ТАПРОВОКАЦІЯ СУСПІЛЬСТВА (НА ПРИКЛАДІ ПУБЛІКАЦІЙ ЖУРНАЛІСТІВ СТУДІЇ «ЮН-ПРЕС»)
Відділення: філософія та суспільствознавство.
Секція: журналістика, (Учасник обласного рівня)   





Комментариев нет:

Отправить комментарий